טלפון

054-593-3484

אימייל

ravidru@gmail.com

סדנת ניקוי רעלים בונה הרגלי אכילה בריאים ונכונים, מאפשרת לגוף להשתקם ולהתנקות מאלרגיות, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם או שומנים בדם ומשפיעה לטובה על מערכת החיסון, מערכת העיכול ומערכת הנשימה.
התהליך מאפשר התמודדות יעילה עם מתחים ולחצים והשפעתם על הגוף והנפש.

למי מתאימה הסדנה?

הסדנא מיועדת לאנשים בריאים המעוניינים להרגיש טוב יותר ולרכוש כלים לאורח חיים בריא, לאנשים הסובלים מסוכר/כולסטרול/לחץ דם גבוהים, לסובלים מעודף משקל ומעוניינים לרזות בדרך בריאה ונכונה, לסובלים מבעיות מפרקים או בעיות במערכת העיכול. למי שחש עייפות במשך היום ורוצה להרגיש חיוני, נמרץ ואנרגטי יותר. להכנת הגוף לקראת הריון, כחזרה למסלול לאחר ההריון ולסובלות מבעיות פוריות.

מתי הכי מתאים לעשות את תהליך ניקוי הרעלים?

האביב הוא העונה המושלמת על מנת לעבור סדנת ניקוי רעלים, בו גם הטבע מתחדש והתהליך הפנימי שלנו מתמזג עם החוץ.

התהליך מתקיים באופן פרטני ומותאם לצרכיו של המתנקה באופן בלעדי.
את התהליך תומך טיפול רפלקסולוגי, איזון תדרים – ביורזוננס – וליווי צמוד שלי.
כמו כן ניתן לתרגל יוגה על בסיס מקום פנוי בכל השיעורים הקיימים בסטודיו.

זוהי הסדנה ייחודית המציעה מכלול של טיפולים בתחום הנטורופתיה, היוגה והמגע המתחברים כולם יחדיו לתמיכה בתהליך של ניקוי רעלים, התחדשות ואיזון גוף ונפש.

השינוי מתחיל כאן!

אם גם אתם רוצים לתת לעצמכם את המתנה החשובה מכל – בריאות, ועל הדרך לזכות בחיוניות, שחרור ממתחים ואפילו הרזיה, הבטיחו את מקומכם עכשיו.

"הגעתי לתהליך של ניקוי הרעלים מפני שסבלתי מגאוט – סוג של דלקת פרקים. בתחילת סדנת ניקוי הרעלים הייתי די סקפטי בנוגע ליכולתה של הסדנה להשפיע לטווח הארוך. צורת החשיבה שלי היתה שהתפריט "מאוד קיצוני" וש"אין סיכוי שאוכל להמשיך בתפריט דומה אחרי כן…". אם כן, ניתן לומר כי נכנסתי לסדנה יותר באופן חווייתי ולקחתי אותה יותר כאתגר מאשר כשינוי מקיף באורח החיים.

החוויה אכן הייתה מעצימה – התגברות על דחפים ויצרים שכבר נראה כאילו היו טבועים בי מקדמת דנא. תחילה הרגשה של צמרמורות כמכור שסובל מ'קריז', ובהמשך תחושת התעלות של ממש, גם גופנית, מכיוון שגופי עבר ניקיון, אך מעבר לכך מנטלית – היכולת לשלוט במה שנכנס לגופי, לומר לא, לשבת עם חברים בבר, להזמין מים ולהרגיש שיותר מזה אני באמת לא צריך ועוד מני דוגמאות. אלא שלא רק בזמן הסדנה הושפעתי, היא משפיעה עליי עד היום. אני מרגיש כמי שעבר שינוי תודעתי של ממש, מה שטוב לי וטעים לי הפך להיות מה שבריא לי ומה שמזיק לי כבר לא כל כך מושך אותי.

היום חודשיים אחרי, אני מרגיש מצויין ולא חוויתי התקף גאוט, למעט אחד קצר בשלבים הראשונים של הניקוי."

– אודי גול

"אז מה עשה לי חודש ניקוי הרעלים?

דבר ראשון – שינוי גדול מאוד בחיוניות ובאנרגיות – ערנות לאורך כל היום בלי נפילת מתח בצהריים, קלילות, חושים מחודדים יותר, ופחות כבדות ועייפות.

זה עזר לי גם לחזור לספורט – לחזור לרוץ 2-3 פעמים בשבוע, מה שלא הצלחתי לעשות בצורה סדירה כל השנה האחרונה.
בנוסף, שינוי משמעותי במצב של העור – הרבה יותר חלק ונעים, ירידה במשקל והרגשה של "חזרה של הגוף לממדים הטבעיים והנכונים לו".

וגם – תחושה של שליטה בחיים, של לעשות משהו לטובת עצמך, להיות מוכנה להשקיע בעצמך ולא לשים בצד דברים שחשובים לך. התהליך השפיע לי גם על קבלת החלטות חשובות שהייתי צריכה לקבל – על מערכות יחסים ובכלל על דברים בחיים, יצר אצלי כוחות מחודשים לגבי הרבה תהליכים שרציתי להתחיל ונמרחתי איתם – גם המשימה שלי בתנועה וגם בחיים האישיים. הרגשה של התחלה נקייה מחדש, דף חדש.

בקיצור – היה אדיר. מתכוונת לעשות את זה כל שנה, רק משנה הבאה – באביב ולא בקיץ."

– רונית שניר

"לרביד הגעתי דרך חברה. היא עברה את התהליך לפני שנים בעזרת רביד. היא נראית ומרגישה טוב, וגם אני רציתי את הטוב הזה.

התהליך היה מאתגר: גמילה מטעמים, ריחות, משילוב מזונות ומכמויות. המפגשים עם רביד, השיחות, התמיכה והזמינות בכל שעות היום, טיפולי הרפלקסולוגיה ובמכשיר התדרים סייעו לי להשאר בתדר ולא להשבר.

הליווי עזר לי לראות איך אני כן יכולה להסתדר בכל שלב ושלב. כבר בשבוע הראשון, הסתדרה מערכת העיכול פלאים. מעצירות של שנים מגיל מאוד צעיר, הפכה לפעילות רגילה, טבעית ומסודרים ללא אמצעי עזר. מיגרנות שליוו את חיי מילדותי ובתקופה האחרונה מדי שבועיים – הפכו לימים בהירים ללא מיגרנה. הנפיחות בבטן, הבחילות, הטעם והריח הלא נעימים בפה – הכל עבר."

– נאוה ציון