טלפון

054-593-3484

אימייל

ravidru@gmail.com

 

ניקוי רעלים סכרת

סוכרת היא מחלה שניתן למנוע או להקל את ההתמודדות אתה, באמצעות תזונה נכונה ואורח חיים בריא. תהליכים המיועדים לחיזוק הגוף, כגון סדנת התחדשות וניקוי רעלים, הם בעלי איכויות המסייעות לבריאות הכללית חיזוק המערכת החיסונית, ואיזון של רמות הסוכר אצל הסובלים מהמחלה.

המשותף לכל סוגי הסוכרת הוא הימצאות של רמות גלוקוז גבוהות בדם. מנגנון גוף בריא, מאזן בדרך כלל את רמות הגלוקוז. הסוכרת נגרמת בשל בעיה בייצור או בקליטת האינסולין, המיוצר על ידי הלבלב ומוזרם למחזור הדם בגוף. כמעגל סגור, עליה ברמות הגלוקוז בדם, פוגעת בייצור האינסולין.

הסיבות להופעת המחלה יכולות להיות גנטיות או פיזיולוגיות, לדוגמא, סוכרת נעורים נובעת מתגובה אוטואימונית של הגוף, והטיפול בה הוא רק באמצעים רפואיים. סוכרת סוג 2, שבעבר נקראה סוכרת מבוגרים, היא השכיחה ביותר מבין סוגי הסוכרת – כ- 90% מכלל הסובלים מהמחלה לוקים בה. סוג זה נגרם ברוב המקרים מסיבות בריאותיות ותזונתיות, והיא אף נחשבת לאחת מה'אפידמיות' של העולם המערבי. סוכרת זו ניתנת לריפוי באמצעים טבעיים – על ידי טיפול בגורמים למחלה מאזנים את רמת הסוכר בדם, ואת תפקוד מערכות הגוף.

ההתפתחות של מחלת סוכרת סוג 2 יכולה להיגרם, באופן ישיר, כתוצאה מהשמנת יתר או מתסמונת מטבולית – שילוב של בעיות רפואיות כהשמנה, מחלות לב, טריגליצרידים ויתר לחץ דם. על ידי שינוי באורח החיים ניתן למנוע את הגורמים להתפתחות המחלה.

סוכרת היא מחלה מתקדמת, וללא טיפול היא הופכת לכרונית. עם זאת, בשלביה הראשונים  המחלה אינה  גורמת למיחושים מיוחדים, ולכן פעמים רבות היא אינה מטופלת בזמן, כשלמעשה עדיין ניתן לרפא אותה ללא שימוש באינסולין או בתרופות.

כאשר מדובר בשמירה על בריאות הגוף לאורך שנים, ההמלצות לטיפול ולמניעת התפתחות סוכרת, הן באופן חד משמעי מעבר לאורח חיים בריא. זה  כולל תזונה נכונה, שמירה על משקל תקין ופעילות גופנית קבועה. ניתן לעצור את המחלה אם מקפידים  לשמור על האיזון הגופני והתזונתי באופן קבוע .

גם חולי סוכרת עם סיבוכים יכולים, על ידי שמירה על אורח חיים בריא, למנוע את החמרת המחלה ולזכות באיכות חיים גבוהה לאורך זמן. שילוב של תזונה לניקוי רעלים עם השמירה הקבועה על בריאות הגוף, עשוי לסייע לחולי סוכרת לאזן את מצבם, על ידי חיזוק ואיזון מערכות הגוף.

תהליך ניקוי רעלים הוא תהליך המאפשר לנו ללמוד כיצד לאכול נכון בכדי לאזן את הגוף ולשמור עליו מאוזן לאורך זמן. זהו תהליך טיפולי המסייע לנקות את מערכות הגוף ולשפר את פעילותן. חיזוק המערכת המטבולית חשוב לכל מנגנוני הגוף. חומרים כימיים רעילים מגיעים למערכת העיכול דרך מזון מעובד, ואפילו דרך העור.

פעמים רבות, מנגנון המטבוליזם הטבעי של הגוף לא מסוגל להתמודד עם פירוק וסילוק הרעלים שמצטברים במערכת העיכול. הצטברות רעלים גורמת לתופעות כגון עייפות כרונית, החלשות ביכולת ההתנגדות של הגוף למחלות, חוסר איזון של מערכות הגוף.

ניקוי רעלים מיועד גם לחולים בסוכרת מסוג 2, הרוצים לאזן את רמות הסוכר בדמם. הניקוי מחזק את הגוף ומסייע באיזון המערכות הפנימיות. זהו תהליך המאפשר ללמוד את הדרך הנכונה להבראה – על ידי סילוק הרעלים, מעבר לתזונה בריאה ופעילות גופנית מחזקת, ניתן להבריא ולאזן את הגוף והנפש, ולשפר את איכות החיים.

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *